|
Hormonale Disbalans INFORMATIE HORMONALE DISBALANS
Overgangsklachten, Vleesbomen, Ovariumcysten en PCOS, Herhaalde Miskramen, HP Virus, Lipoedeem
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Valentine
|
Geplaatst: Vr Sep 09, 2011 4:59 pm Onderwerp: B- Streptokokken bacterie hoe te behandelen ? |
|
|
Hoi allen,
Het afgelopen jaar heb ik in het ziekenhuis vele(6) gynaecologische onderzoeken gehad (oa; HSG,Poliepresectie) ivm onverklaarbare onvruchtbaarheid.
Deze onderzoeken zijn echter niet altijd even hygiënisch verlopen. Ik begon na verloop van tijd koortsaanvallen te ontwikkelen en buikpijnen ,en heb naar aanleiding daarvan een echo buik gekregen en vaginale kweken zijn afgenomen.
De uitslag van de kweek luidde; B-Streptokokken bacterie.
Volgens de d.d arts een bacterie die veel kan voorkomen bij zwangere vrouwen, en verder geen ziekteverschijnselen kan geven bij niet zwangere vrouwen....
Alles bijelkaar voor mij een vreemd verhaal, hoe kom ik hieraan ? (ben immers niet zwanger)
En HOE kom ik hier vanaf ???
Is er iemand bekend met een B Streptokokken infectie, losstaand van een zwangerschap ?
Aangezien er op internet zeer weinig te vinden is over de B streptokokken
(losstaand van zwangere vrouwen ) stel ik mijn vraag eens hier.
Alvast dank voor de evt antwoorden ! _________________ Hartelijke groetjes, Valentine |
|
| Terug naar boven |
|
 |
marja Site Admin

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|