anticonceptie

Hier kunt u vragen stellen zonder dat u eerst hoeft te registreren.
Plaats reactie
Lizyke

anticonceptie

Bericht door Lizyke » 17-03-2015 07:06

Ik kamp al jaren met haaruitval en heb hiervoor verschillende therapieën geprobeerd. Nu ben ik sinds december 2014 terug gestart met een anticonceptiepil (vanwege pmsklachten én haaruitval) Zoely. Deze pil bevat estradiol: 1,5 mg en nomegestrol 2,5 mg. Sinds ik deze pil neem zijn de pmsklachten beter, mijn haaruitval is praktisch gedaan, heb nu mooie haren (eindelijk). Maar, nu na enkele maanden voel ik mij enorm opgeblazen, begint reeds aan mijn maag tot onderbuik. Pijnlijke onderbuik en darmen zijn ook gezwollen. (nog meer last van constipatie en veel lucht) Nu denk ik dat dit van de pil komt. dat ze voor mij iets te zwaar is. 'k Ga proberen om eens 1 maand terug te stoppen en te herbeginnen. Ik denk dus dat dit geen blijvende oplossing is :( maar ik denk wel aan mijn haar! Zo leuk dat het eens niet met bakken uitvalt. Is er eventueel nog een andere optie? Hoeft niet meteen anticonceptie te zijn want ik nam al 10 jaar geen pil meer. heb enkele jaren geleden wel oestrogel en utrogestan gebruikt, voelde mij toen wel even beter maar haaruitval bleef.

Plaats reactie

Terug naar “Vragen stellen zonder registreren”