LDN en psorinovo

Hier kunt u vragen stellen over LDN
Plaats reactie
Kelsey27

LDN en psorinovo

Bericht door Kelsey27 » 16-08-2016 14:34

Hallo allemaal,
Ten eerste wil ik zeggen dat het zo fijn is dat er een forum bestaat waar je vragen kunt stellen over LDN!

Ik ben Kelsey, 27 jaar en ondanks de jonge leeftijd al aardig wat auto immuunziekten mogen verzamelen. Toen ik 12 jaar was kreeg ik artritis psoriatica. Erg veel pijn en op jonge leeftijd aan hoge dosering mtx gezet. Dit hielp niets tegen de pijn en ontstekingswaarden. Toen begonnen door een arts in het erasmus mc met fumaraat en gestopt met de mtx. Ik was toen 20. In die tijd ging het goed met mijn psoriasis en amper ontstekingswaarden alleen kreeg ik de ene na de andere auto immuunziekte erbij. Achalasie ad slokdarm, en na mijn zwangerschap kreeg ik ziekte van graves met de oogziekte daarbij.
Dit kon niet langer. Voor m\n gevoel was ik aan het wachten tot ik iets nieuws aan mijn verzameling toe moest voegen. Door een natuurarts ben ik begonnen aan de LDN na een jaar strumazol en euthyrox voor m\n schildklier te hebben geslikt.

LDN is fantastisch, nu na een maand gebruik zag ik mijn psoriasis langzaam verdwijnen alleen kreeg ik weer meer ontstekingen (bezinking 50 en crp 7 bij laatste meting vorige week). Ik weet dat mijn ontstekingswaarden omlaag gaan door het gebruik van fumaraten. Natuurarts een mail gestuurd of ok kon beginnen met psorinovo en dit mocht, kon best naast de LDN. Ik heb de psorinovo nu 3 dagen gebruikt maar krijg de psoriasis plekken weer terug die im met de ldn al weg had gekregen... En dat binnen 3 dagen.... Gaat dit wel goed en kan dit wel?

Ik neem de psorinovo en LDN rond de zelfde tijd in. Ontstekingen voel ik wel minder worden.
Nu reageert mijn lever ook vaak op nieuwe medicijnen en word mijn psoriasis erger met hogere leverwaarden.
Ik weet op dit moment niet zo goed wat ik moet doen en of het wel handig is door te gaan met de psorinovo. Die ontstekingswaarden moeten echt naar beneden. Maar het resultaat van de ldn met de psoriasis mag ook niet weg.
Begint dit vaker als je net start met LDN en daar een medicijn als psorinovo aan toevoegt?

Kelsey27

Bericht door Kelsey27 » 16-08-2016 14:42

Kleine update,
Ik eet al glutenvrij, geen suiker, geen zetmeel omdat mijn reuma daar op reageert, alleen maar groente met veel vis en weinig vlees. Geen pakjes uit de supermarkt en toch zijn mijn ontstekingswaarden zo hoog na start LDN

marja
Site Admin

Bericht door marja » 20-08-2016 14:56

geen melk of melkproducten

over ldn en psorinovo weet ik niet

kijk bij bijnieruitputting [laag cortisol ]en oestrogeen dominantie
m.v.g.

marja

Natuurlijke progesteroncrème van dr. Lee

Voor 1 tube klik hier:
[url]http://www.succesboeken.nl/?ISBN=9789079872006&PC=476178F4[/url]

Voor 3 tubes klik hier: